تولید کننده جعبه آتش نشانی

4/5 - (3 امتیاز)

شرکت آداک فیدار بیش از 15 سال سابقه در زمینه ساخت تجهیزات و لوازم ایمنی دارد. این شرکت به عنوان تولید کننده انواع جعبه آتش نشانی، محصولات خود را بر اساس استاندارد های داخلی و جهانی و با بهره گیری از تجربه مهندسان خود، طراحی و تولید می کند. برای رسیدن به بهترین کیفیت، از مواد مصرفی درجه یک استفاده شده و به مواردی مانند وزن، نوع محصول برای محل قرارگیری و سایز آن دقت می شود.

از آنجایی که این محصولات در انواع سازه ها مانند ساختمان های بزرگ، ساختمان های اداری و سازمانی، بیمارستان ها، مراکز تجاری بزرگ، انبار ها، کارخانه ها و … استفاده می شوند. در نتیجه این مجموعه به هنگام طراحی و ساخت، ابعاد آنها را با توجه به سفارش و طبق نیاز مشتری آماده می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با مجموعه آداک فیدار، به صفحه درباره ما مراجعه نمایید.

تولید انواع فایرباکس

اهمیت استفاده

استفاده از فایرباکس ها در ساختمان، بسیار مهم و ضروری است. زیرا نمی توان زمان وقوع حادثه و آتش سوزی را پیش بینی کرد. از این رو نصب این تجهیزات در ساختمان می تواند موجب کاهش آسیب های وارده شود. آسیب هایی که جان و مال ساکنین ساختمان را تهدید می کنند. به همین دلیل در این محصولات از تجهیزاتی مانند شیلنگ، قرقره، نازل و خاموش کننده های دستی برای اطفا حریق استفاده می کنند. در واقع جعبه ها محلی برای نگهداری این تجهیزات هستند تا آسیبی به آنها وارد نشود. از این رو آداک فیدار سعی دارد تا این محصولات را با بالاترین کیفیت ممکن به بازار عرضه کند.

تولید کننده جعبه فایرباکس

همانطور که اشاره شد، آداک فیدار به عنوان تولید کننده جعبه های آتش نشانی، مراحل ساخت را با استفاده از تکنولوژی های روز و بهره گیری از تجربه و نظر مهندسان و کارشناسان این مجموعه صورت می گیرد. این ویژگی سبب می شود تا محصولی که به دست مشتری و مصرف کننده می رسد، کیفیت بالایی داشته و توانایی رفع نیاز ها را دارا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *