phone

کپسول آتش نشانی CO2

شرکت آداک فیدار فروشنده و پخش کننده کپسول آتش نشانی CO2 در کرج (البرز) به صورت تک و عمده می باشد. برای اطلاع از قیمت کپسول آتش نشانی کربن دی اکسید در کرج در تعداد بالا و عمده، با شماره های واحد فروش تماس بگیرید.

در حال نمایش 10 نتیجه

  • استفاده از کپسول های برق در چه شرایطی خطرناک است؟
    این خاموش کننده ها به دلیل اینکه حاوی گاز CO2 هستند، اگر در مکان های بسته و یا فاقد تهویه مناسب استفاده شوند، می‌توانند سبب خفگی افراد حاضر در محل شوند. از این رو باید به هنگام استفاده حتما از نبود افراد در مسیر استفاده کپسول و همچنین وجود داشتن تهویه مناسب در محل اطمینان حاصل شود.
  • آیا می‌توان از کپسول های کربن دی اکسید برای انواع آتش سوزی ها استفاده کرد؟
    به طور کلی میتوان از این کپسول ها برای اطفا حریق انواع آتش سوزی ها کرد. زیرا می‌توانند جلوی رسیدن اکسیژن به شعله ها را گرفته و آتش را خفه کنند. همچنین استفاده از این خاموش کننده ها سبب کثیفی و یا آسیب رساندن به محیط نمی‌شود. اما با این حال بیشترین کاربرد کپسول های CO2 برای لوازم الکتریکی و حریق های برقی است.
  • چه مواردی در قیمت کپسول های CO2 تاثیر دارد؟
    دلیل اختلاف قیمت در این خاموش کننده ها می‌تواند تفاوت برند، دارا بودن استاندارد ملی، تاییدیه شرکت نفت یا سازمان آتشنشانی و همچنین قطعاتی که در ساخت آنها به کار رفته مانند کیفیت سیلندر، شیر و ... باشد.