شرکت مشاوره آتش نشانی

سوالات متداول
  • چگونه یک شرکت مشاوره دهنده مطمئن پیدا کنیم؟
    با مراجعه به سازمان آتش نشانی و تهیه لیست شرکت های معتبر در محدوده، می توانید به وندور لیست آتش نشانی که مورد تایید سازمان نیز می باشد، دسترسی پیدا کرده و از همان لیست، شرکت مورد نظر برای دریافت خدمات را انتخاب کنید.
  • چه زمانی باید به شرکت های مشاوره دهنده مراجعه کرد؟
    در مواردی همچون تخریب، اجرای فونداسیون ساختمان، دیوارچینی، نصب تاسیسات مکانیکی و برقی، پایان کار نیاز به تماس با یک شرکت خدمات دهنده می باشد.
4.7/5 - (3 امتیاز)

آداک فیدار ارائه دهنده خدمات مشاوره آتش نشانی در تهران ، کرج و سراسر کشور است. این مجموعه تولید کننده انواع تجهیزات آتش نشانی، خودرو آتش نشانی و … می باشد. خدمات این مجموعه بر اساس جدیدترین ضوابط و قوانین آتشنشانی است.

توجه داشته باشید که شرکت ارائه دهنده مشاوره باید به مشتریان خود محصولات مورد نیاز ایمنی و آتش نشانی آنها بر اساس محیط و کارایی را پیشنهاد دهد. همچنین محصولات پیشنهاد شده باید تماما دارای قیمت مصوب و دارای تاییدیه سازمان آتش نشانی باشند. در ادامه این مقاله شرح خدمات شرکت مشاور آتش نشانی را به شما معرفی می کنیم.

help_outline همین حالا با کارشناسان ما صحبت کنید

مشاوره آتش نشانی در تهران

 

از آنجایی که این شغل بسیار حساس و مهم است، شرکت آداک فیدار مفتخر است که با انجام مشاوره درست، در راه ارتقاء سطح ایمنی سازه ها و مناطق فعالیت می کند. تمامی مهندسین و متخصصانی که در شرکت آداک فیدار به عنوان مشاور آتشنشانی نقشی ایفا می کنند، وظیفه سنگینی داشته و آن وظیفه، محافظت از جان و مال هموطنان عزیز می باشد.

این مجموعه با ارائه مشاوره آتش نشانی به سازمان ها، شرکت ها، کارخانه ها و ایستگاه های آتش نشانی در زمینه خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز ایمنی و همچنین تجهیز کردن آتش نشان ها در ایستگاه ها سعی می کند تا موجب کاهش درصد آسیب ها در هنگام بروز حوادث شود.

خدمات مشاوره آتش نشانی در تهران

مجموعه آداک فیدار با سابقه ای بیش از 25 سال در زمینه مشاوره، طراحی پروژه های آتشنشانی، تولید تجهیزات اطفا حریق، نمایندگی پخش برند های برتر خارجی تجهیزات ایمنی و … توانسته تا مهارت و صلاحیت بالایی را کسب کند. در نتیجه این مجموعه سعی دارد تا با ارائه مشاوره ایمنی در زمینه های معماری ساختمان و نظارت در نصب درست سیستم های اطفا حریق در سازه ها، از بروز حوادث ناگوار در سطح شهر جلوگیری کند.

برای دریافت خدمات و کسب اطلاعات بیشتر، با ما در تماس باشید.

شرکت های مشاوره آتشنشانی همگی باید دارای اطلاعات کامل و به روزی در زمینه سیستم های ایمنی و اطفا حریق، استاندارد های جدید و تجهیزات مدرن باشند. همچنین نباید از سابقه آنها در این زمینه غافل شد، زیرا می تواند در ارائه مشاوره درست و مناسب تاثیر گذار باشد. البته ناگفته نماند که دارا بودن تاییدیه از سازمان آتش نشانی نیز بسیار مهم است. همه‌ی نکات گفته شده سبب می شود تا بهترین خدمات مشاوره را دریافت کنید.

وندور لیست سازمان آتشنشانی

وندور لیست سازمان آتشنشانی

زمانی که پیمانکار، کارفرما و یا صاحب یک ساختمان به دنبال یک شرکت ارائه مشاوره است، باید برای انتخاب آن و همچنین تهیه کردن تجهیزات مورد نیاز برای ساختمان، به سازمان آتش نشانی مراجعه کرده و لیست شرکت های مورد تایید را دریافت کند. این لیست در واقع همان وندور لیست سازمان آتش نشانی است که لیست شرکت هایی مورد تایید در محدود شما را معرفی می کند.

شرح خدمات :

شرکت آداک فیدار با توجه به تجربه بالا و دارا بودن کارشناسان مجرب، آماده ارائه خدمات مشاور آتش نشانی به مشتریان محترم است. از این رو در لیست زیر می توانید لیستی از خدمات ذکر شده را مشاهده نمایید.

  • دریافت وکالت کاری از کارفرما و یا نماینده قانونی کارفرما اقدام به تشکیل پرونده و انجام امور اداری مربوط به پروژه در سازمان آتش نشانی می کند
  • به عنوان نماینده از طرف کارفرما و مشتری در جلسه های فنی که در سازمان آتش نشانی برگذار می شوند، حضور می یابد
  • طراحی نقشه و محاسبه های لازم در مورد سیستم های اعلام و اطفا حریق ساختمان
  • انتخاب انواع کپسول های مناسب با محل قرار گیری آنها، تابلو های هشدار و …
  • داشتن نظارت بر مواردی همچون اجرای سیستم های اعلام و اطفا حریق و تست آنها
  • نظارت بر مواردی همچون تهیه تجهیزات مورد نیاز مانند درب های دودبند، تجهیزات اعلام و اطفا و … طبق استاندارد های مورد نیاز و سازمان آتش نشانی
  • محاسبه مالی
  • و در نهایت اخذ تاییدیه آتش نشانی
help_outline همین حالا با کارشناسان ما صحبت کنید
2 دیدگاه در “شرکت مشاوره آتش نشانی
  • مهر 21, 1402 at 1:32 ب.ظ
    Permalink

    برای سیستم اعلام و اطفا حریق ساختمان مسکونی نیاز به مشاوره دارم

    Reply
    • مهر 24, 1402 at 1:18 ب.ظ
      Permalink

      سلام و عرض ادب
      با شماره های مجموعه تماس بگیرید همکاران راهنماییتون میکنند.

      Reply
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *